Välkommen till min fotoblogg!!

Hej och välkommen till min fotoblogg!
Jag heter Victoria, är 16 år gammal och bor i Skåne. Jag älskar att fotografera och redigera bilder, så därför startar jag denna blogg. Jag kommer att lägga upp nya bilder så fort jag har något nytt som jag vill dela med mig.

Jag har även en bilddagbok -  "Photoographer" där ni kan titta på mina bilder om ni känner för det. Jag hoppas nu på att få massa kritik, bra som dåligt, om det jag lägger upp här.

Utrustning:

Jag har en NIKON D200 + ett 400 mm teleobjektiv, ett macroobjektiv 52 mm och ett 18 - 70 mm objektiv. Jag har även 3 andra objektiv men dom använder jag ytterst sällan.

Redigering:
Jag använder mig av 2 olika program när jag redigerar, Picture it och Photoshop. Om ni någon gång undrar hur jag gjort någon bild är det bara till att fråga.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

oj, vad är picture it för nåt ? :D

2009-01-07 @ 20:26:12
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0